Poniedziałek, 8.06.20 –
„Dzień sportu”
Uczeń wypowiada się na temat ilustracji w podręczniku. Czyta
wiersz ze zrozumieniem. Odpowiada na pytania pełnymi zdaniami. Uzupełnia
diagram. Zapisuje nazwy ćwiczeń gimnastycznych. Wyjaśnia znaczenie słów: W zdrowym ciele zdrowy duch. Układa i
zapisuje zdania. Rozumie różnicę między równoważnikiem zdania a zdaniem.
Sprawdza swoje umiejętności matematyczne, rozwiązując zadania z treścią. Wie,
że dzięki ruchowi i różnym ćwiczeniom gimnastycznym możemy dbać o zdrowie.
Wtorek, 9.06.20 – „ Zdrowe
ciało – zdrowy duch”
Uczeń czyta ze zrozumieniem
różne teksty. Słucha tekstu czytanego przez nauczyciela lub rodzica.
Przedstawia za pomocą ruchu różne dyscypliny sportowe. Układa wyrazy. Odkrywa
zasadę zapisywania liczb. Rozwiązuje zadania za pomocą grafu. Uzupełnia
działania liczbami. Wie, jak zachowuje się organizm podczas ćwiczeń fizycznych.
Wykonuje ciekawą pracę plastyczną.
Środa, 10.06.20 – „Cykl
wychowawczy – strach ma wielkie oczy”
Uczeń słucha ze zrozumieniem
tekstu. Odpowiada pełnymi zdaniami na pytania do tekstu. Podaje przykłady
sytuacji, w których można użyć powiedzeń o strachu. Szuka odpowiednich
fragmentów w opowiadaniu. Przygotowuje scenki dramowe. Współpracuje z innymi w
sytuacjach zadaniowych. Wie, jak można pokonać strach. Rozpoznaje prostokąt i
kwadrat.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz