Poniedziałek,1.06.20
– „Święto dzieci”
Uczeń czyta wiersz ze
zrozumieniem. Wypowiada się na temat przeczytanego tekstu. Opowiada o
ilustracji. Wskazuje zdrobnienia. Pisze z pamięci. Pisze wyrazy w kolejności
alfabetycznej. Szuka informacji w słowniku frazeologicznym i słowniku
synonimów. Wyjaśnia powiedzenie natrzeć
komuś uszu. Porównuje opinie autorów wierszy. Wie, jakie są różnice między
rodziną wyrazów, wyrazami bliskoznacznymi i wyrazami przeciwstawnymi. Znajduje
pięć różnic między obrazkami. Wykonuje w pamięci cztery działania w zakresie
100. Rozwiązuje zadania na obliczenia zegarowe. Rozwiązuje zagadki
matematyczne. Rozwiązuje zadania z treścią.
Wtorek, 2.06.20 – „Dzieci
świata”
Uczeń czyta tekst z
odpowiednią intonacją i interpunkcją. Wykonuje ćwiczenia sprawdzające
zrozumienie przeczytanego tekstu. Odczytuje hasło. Wskazuje różnice i
podobieństwa między dziećmi mieszkającymi w różnych częściach świata. Uzupełnia
zdania na podstawie przeczytanego tekstu. Wypowiada się na określony temat.
Układa i zapisuje pytania do zdań. Ćwiczy dodawanie, odejmowanie i dzielenie.
Rozwiązuje zadania z treścią.
Środa, 3.06.20 – „Zdjęcia z
Afryki”
Uczeń czyta informacje na temat Afryki. Opisuje
krajobraz sawanny w porze deszczowej i suchej na podstawie ilustracji i
przeczytanego tekstu. Układa i zapisuje notatkę na temat afrykańskiej
sawanny. Poznaje kolejny etap realizacji projektu. Wyjaśnia pojęcie safari. Ćwiczy mnożenie i dzielenie.
Rozwiązuje zadania z treścią. Poznaje sawannę jako formację roślinną
występującą w Afryce. Rozpoznaje i podaje nazwy kilku zwierząt zamieszkujących
Afrykę. Rozróżnia zwierzęta afrykańskiej sawanny. Zna problemy mieszkańców Afryki.
Wie, że Masajowie są grupą etniczną z Afryki.
Czwartek, 4.06.20 – „Afryka
Kazika”
Uczeń z uwagą słucha fragmentu
książki czytanego przez nauczyciela. Odpowiada pełnymi zdaniami na pytania do
tekstu. Tworzy metryczkę książki. Pamięta o zasadzie pisania tytułów i nazwisk
wielką literą. Uzupełnia wyrazy właściwymi literami i koryguje popełnione
błędy. Klasyfikuje wyrazy jako rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki.
Uzupełnia zdania. Układa i przepisuje do zeszytu plan wydarzeń. Rozwiązuje
zadania na obliczenia zegarowe i obliczenia pieniężne. Sprawdza swoje
umiejętności matematyczne podczas rozwiązywania różnych zadań. Za pomocą
odpowiedniej techniki i różnych środków plastycznych przedstawia fatamorganę.
Piątek, 5.06.20 – „Wycieczka
do zoo”
Uczeń czyta tekst
i wypowiada się na jego temat. Odpowiada na pytania związane z tekstem.
Zaznacza trasy zwiedzania zoo. Prezentuje materiał wykonany w ramach projektu
klasowego. Poznaje pisownię wyrazów z ż
niewymiennym. Pisze program do zakodowania drogi do wskazanego miejsca. Zna
rolę ogrodów zoologicznych. Wie, jak zachować się w zoo. Śpiewa piosenkę.
Poznaje budowę wiolonczeli i wydawany przez nią dźwięk. Porównuje wiolonczelę z
innymi instrumentami strunowymi – wskazuje podobieństwa i różnice. Z uwagą
słucha utworu muzycznego na wiolonczelę. Wykonuje pracę techniczną
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz