Poniedziałek, 25.05 – „Nie ma jak z rodzicami”
Uczeń czyta ze zrozumieniem wiersz i opowiadanie. Czyta
tekst inscenizacji z podziałem na role. Odpowiada na pytania do tekstu. Układa
i wyjaśnia hasło. Układa zdanie i je rozwija. Uzupełnia tekst z pamięci na
podstawie wiersza. Opowiada treść przeczytanego tekstu. Stosuje znaki
interpunkcyjne. Dodaje liczby trzycyfrowe. Rozwiązuje zadanie za pomocą drzewka
matematycznego. Rozwiązuje zadania z treścią.
Wtorek, 26.05 – „Bukiet dla mamy”
Uczeń czyta tekst ze zrozumieniem. Uzupełnia zdania wyrazami
z ramki. Układa pytania do zdań. Wypowiada się na określony temat. Uzasadnia
swoją wypowiedź. Układa wiersz dla mamy. Dobiera daty do nazw świąt. Rozwiązuje
zadania na pojemność. Rozwiązuje zadania na obliczenia pieniężne. Łączy daty z
kwartałami. Wskazuje liczbę setek, dziesiątek i jedności. Oblicza sumy i
różnice. Rozwiązuje zadanie na drzewku matematycznym. Zapisuje liczby cyframi.
Rozpoznaje i podaje nazwy niektórych kwiatów. Zna rośliny trujące. Wie, na
jakie okazje floryści przygotowują bukiety. Wykonuje ciekawą pracę plastyczną.
Środa, 27.05 – „Rodzinne spotkania”
Uczeń słucha wiersza czytanego przez nauczyciela. Układa
hasło z rozsypanki literowej. Szuka określonego fragmentu w wierszu. Próbuje
wyjaśnić znaczenie słowa przyszywana. Swobodnie wypowiada się na temat członków
swojej rodziny. Rozwiązuje diagram. Pisze wyrazy w kolejności alfabetycznej.
Układa zdania. Rozpoznaje przymiotniki. Wie, że przymiotniki odpowiadają na
pytania: jaka?, jaki?, jakie?. Określa rodzaj przymiotników. Wskazuje
samogłoski. Porównuje liczby trzycyfrowe. Zapisuje liczbę trzycyfrową.
Poprawnie stosuje znaki < lub >. Zna role społeczne poszczególnych
członków rodziny.
Czwartek, 28.05 – „Współpraca w świecie przyrody”
Uczeń czyta tekst przyrodniczy ze zrozumieniem. Pisze nazwy
zwierząt. Określa rodzaj rzeczowników. Pisze krótką notatkę na temat zapylania
kwiatów. Układa zdania z wyrazami z cząstką współ-. Odkodowuje powiedzenie.
Porównuje liczby trzycyfrowe. Wskazuje mniejszą liczbę w parze. Rozwiązuje
zadania na porównywania różnicowe. Oblicza działania metodą doliczania. Wie, co
jest droższe i o ile. Wymienia kilka nazw zwierząt, które czyszczą ciała innych
zwierząt lub chronią inne zwierzęta przed drapieżnikami. Rozumie, na czym
polega symbioza. Dopasowuje zdjęcie zwierzęcia do nazwy.
Piątek, 29.05 – „Drzewo do samego nieba”
Uczeń słucha z uwagą fragmentów książki. Odpowiada na
pytania dotyczące treści książki. Dokonuje oceny bohaterów książki. Czyta
płynnie i ze zrozumieniem fragment opowiadania. Wskazuje w przeczytanym
fragmencie najważniejsze (według niego) zdanie. Wyraża własną opinię z użyciem właściwych
słów. Określa czas i liczbę czasownika. Potrafi napisać kilka zdań na podany
temat. Poznaje kroki i figury polki. Wykonuje zabawkę z dawnych lat. Określa
swój nastrój, stosując porównania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz