Poniedziałek 18.05.20
„Polska w Europie”.
Uczeń układa hasło z liter.
Wypowiada się na określony temat, argumentuje swoje wypowiedzi. Wie, jakie
krajobrazy występują w Europie. Uzupełnia zdania. Ocenia prawdziwość zdań.
Wyraża opinię o europejskich miastach. Wie, że jeden litr to: ćwierć litra +
ćwierć litra + ćwierć litra +ćwierć litra. Rozwiązuje zadania z treścią na
pojemność. Określa położenie państw sąsiadujących z Polską. Znajduje Polskę na
mapie konturowej Europy. Wyjaśnia znaczenie barw narodowych.
Wtorek 19.05.20 „Europejskie
miasta”.
Uczeń słucha wiersza ze
zrozumieniem. Łączy zdania z odpowiednimi widokówkami. Zna kilka powiedzeń
związanych z innymi narodowościami i rozumie ich znaczenie. Pisze zdanie o
położeniu europejskiej stolicy. Potrafi wyjaśnić, dlaczego podróże kształcą.
Poznaje zasadę pisowni wyrazów z ż
wymiennym na g lub s. Uzupełnia diagram. Współpracuje z
innymi w sytuacjach zadaniowych. Poznaje obiekty charakterystyczne dla danej
stolicy europejskiego państwa. Koduje i odkodowuje informacje. Posługuje się
atlasem geograficznym.
Środa 20.05.20 „Zabawy
podwórkowe z dawnych lat”.
Uczeń czyta wiersz ze
zrozumieniem. Czyta ze zrozumieniem krótkie informacje i polecenia. Wypowiada
się na temat zabaw podwórkowych na podstawie wiersza i ilustracji. Wyszukuje
wyrazy w diagramie. Przepisuje zdania z wiersza. Zwraca uwagę na znaki
interpunkcyjne. Określa rodzaje zdań. Zapisuje nazwy zabaw w kolejności
alfabetycznej. Utrwala materiał związany z rzeczownikiem i czasownikiem.
Rozpoznaje rodzaje zdań. Poznaje liczby trzycyfrowe – pełne setki. Rozwiązuje
zadanie przedstawione na drzewku matematycznym dwoma sposobami. Odczytuje
kolejne liczby na osi. Porównuje liczby i wstawia odpowiednie znaki. Poznaje
dawne zabawy podwórkowe.
Czwartek 21.05.20 „Nie jestem sam”.
Uczeń czyta ze zrozumieniem
tekst z podręcznika i wiersz. Odpowiada na pytania do tekstu. Uzupełnia
ogłoszenie. Łączy nazwę osoby z odpowiednim fragmentem tekstu. Uzupełnia treść
wiersza tak, aby powstały rymy. Zapisuje nazwy sprzętu przeznaczonego do zabawy
na placu zabaw. Poznaje liczby trzycyfrowe złożone z setek i dziesiątek.
Zapisuje liczby trzycyfrowe. Określa liczbę setek, dziesiątek i jedności. Wie,
w jaki sposób bezpiecznie bawić się na placu zabaw.
Piątek 22.05.20 „Podwórko
z królewną”.
Uczeń słucha ze zrozumieniem
opowiadania czytanego przez nauczyciela. Odpowiada na pytania do tekstu.
Odszukuje w tekście fragmenty określone przez nauczyciela. Numeruje
wypowiedzenia według kolejności zdarzeń w opowiadaniu. Wskazuje cechy bohatera
opowiadania. Opowiada historię zgodnie z ułożonym planem. Zamienia równoważniki
zdań na zdania. Dzieli wyrazy na sylaby. Utrwala zasady pisowni wyrazów z ż. Poznaje budowę liczby trzycyfrowej
złożonej z setek, dziesiątek i jedności. Rysuje bohaterkę opowiadania. Wie, że
do nawiązania relacji rówieśniczej są potrzebne co najmniej dwie osoby.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz