Poniedziałek 20.04.20, „Wiem, co jem”.
W poniedziałek dowiecie się jak podzielić produkty
żywnościowe zgodnie z podaną zasadą. Będziecie odgadywać produkty pokarmowe po opisie oraz rozwiążecie rebus. Przeczytacie informacje o produktach żywnościowych. Poznacie składniki
pokarmowe i ich rolę w organizmie. Dowiecie się, co oznacza i ile trwa kwadrans.
Będziecie wskazywać i odczytywać godziny na zegarze oraz rozwiązywać zagadki matematyczne
związane z czasem. Dowiecie się jakich zasad odżywiania przestrzegać,
aby być zdrowym. Opracujecie menu zdrowego drugiego śniadania. Wskażecie pozytywne skutki zdrowego odżywiania się.
Wtorek 21.04.20, „Karolcia”.
We wtorek przeczytacie fragment książki zamieszczonej w podręczniku. Odpowiecie pełnymi zdaniami na pytania do tekstu. Opiszecie przedmiot. Ułożycie i zapiszecie twórczą wypowiedź na podany temat. Ułożycie plan
wydarzeń w kolejności chronologicznej. Poznacie dialog jako formę porozumiewania
się między osobami. Przeczytacie, uzupełnicie i ułożycie dialog. Przeczytajcie hasło z rozsypanki
literowej. Utrwalicie zagadnienia matematyczne związane z
dodawaniem i odejmowaniem liczb, obliczeniami zegarowymi.
Środa 22.04.20, „Żyj zdrowo!”.
W środę przeczytacie teksty literackie. Pisze przepis na podstawie wysłuchanego tekstu. Uzupełnia
opis trasy spaceru. Zna i zaznacza zdrowe przekąski. Zamienia rzeczowniki na
czasowniki. Układa i pisze drugą część zdania. Rozwija zdania. Układa z sylab
wyrazy i zapisuje je w liniaturze. Układa i zapisuje życzenia.
Czwartek 23.04.20, „Powroty
ptaków”.
W czwartek porozmawiamy na podstawie ilustracji, przeczytanego tekstu i własnych doświadczeń.
Czytacie wiersz z odpowiednią intonacją i interpunkcją oraz informacje o
najważniejszych wyrazach w zdaniu. Opiszecie ptaki z opowiadania.
Ułożycie nazwy ptaków z sylab. Będziecie rozpoznawać i podawać nazwy niektórych ptaków. Dopiszecie przymiotniki do rzeczowników w odpowiedniej
formie. Rozwiążecie rebus. Wymienicie najważniejsze wyrazy w zdaniu. Połączycie wyrazy
oznaczające czynność i wykonawcę. Ułożycie i zapiszecie zdania. Zamienicie zdanie
zapisane w czasie teraźniejszym na zdanie w czasie przeszłym
Piątek 24.04.20, „Wiosenne
obserwacje”.
W środę ułożycie hasło z
wykreślanki literowej i wyjaśnić jego znaczenie. Dowiecie się czym zajmuje się
ornitolog. Uzupełnicie tekst na podstawie opowiadania. Połączycie fragmenty wiersza z obrazkami. Dowiecie się gdzie można zobaczyć
najwięcej gatunków ptaków. Będziecie tworzyć wyrazy z cząstką pta. Napiszecie kilka zdań na określony temat. Poćwiczycie dodawanie i odejmowanie liczb dwucyfrowych. Rozwiążecie zadania z treścią. Przypomnimy, które liczby są parzyste, a
które nieparzyste. Wykonacie obrazek do wiersza.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz